رفتن به بالا
  • جمعه - 17 مرداد 1393 - 14:10
  • کد خبر : ۱۳۴۹
  • چاپ خبر : استقبال خوب مردم آمل از کنسرت بابک جهانبخش

استقبال خوب مردم آمل از کنسرت بابک جهانبخش

صفحه موسیقی – احسان نعمتی : کنسرت تابستانه بابک جهانبخش با استقبال بسیار خوبی از سمت مردم هنردوست شهرستان آمل روبرو شد. این کنسرت ۱۴ مرداد در طی دو سانس در سالن مجلل اریکه آریایی برگزار شد. سانس اول این کنسرت حوالی ساعت 7 با قطعه ی محبوب اکسیژن آغاز شد و در ادامه نیز […]

صفحه موسیقی – احسان نعمتی : کنسرت تابستانه بابک جهانبخش با استقبال بسیار خوبی از سمت مردم هنردوست شهرستان آمل روبرو شد. این کنسرت ۱۴ مرداد در طی دو سانس در سالن مجلل اریکه آریایی برگزار شد. سانس اول این کنسرت حوالی ساعت 7 با قطعه ی محبوب اکسیژن آغاز شد و در ادامه نیز ترک های شاد و اکتیو زیادی اجرا شد …
تو چشمای منی , ای دل , نازنین , تا حالا شده , دوست دارم , دیدنی شدی , من و بارون , من و نگاه کن , دلتنگی , چی شده , هذیون از جمله  قطعاتی بودن که به ترتیب در طول برنامه اجرا شدند و این برنامه بنا به درخواست هواداران این هنرمند با قطعه سرد برف و یه چیزی میگی با تک نوازی یاشار خسروی و بابک ریاحی پور به اتمام رسید.

در این برنامه شاهد همخوانی کامل مردم در تمامی قطعات بودیم و به هر طریقی میشد علاقه مردم به این هنرمند و گروهش را در طی اجرا فهمید . همچنین در زمان استراحت بابک جهانبخش قطعه ی محبوب غربی نیز پخش شد که با نوازندگی یاشار خسروی و رضا تاجبخش و مهران فرشباف و ایلیار خسروی همراه بود که همچنین بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

بابک جهانبخش از قطعه دلتنگی بعنوان نوستالژی های خود و خاطره ساز ترین قطعه ی تا به امروزش نام برد.

رضا تاجبخش (رهبر گروه، تنظیم کننده، نوازنده پیانو و کیبورد)، یاشار خسروی (سرپرست گروه و نوازنده ساکسفون)، ایلیار خسروی (درامز)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بهنام حکیم (گیتار نایلون و بوزوکی)، انوشیروان تقوی (کیبورد)، مهران فرشباف (پرکاشن) گروه بابک جهانبخش را تشکیل می دادند.

این کنسرت به همت موسسه ی آوای مها به مدیریت “عرفان پرقوه” و تهیه کنندگی “ایمان باقری” به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

 

IMG_0106    IMG_0289

IMG_0060    IMG_0270

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه