رفتن به بالا
  • جمعه - 17 مرداد 1393 - 11:57
  • کد خبر : ۱۳۲۳
  • چاپ خبر : گزارشی از کانون ادبی زمستان

گزارشی از کانون ادبی زمستان

صفحه موسیقی – آرش نظری : کانون ادبی زمستان ؛ طبق معمول هر هفته ( سه شنبه ) به بررسی اشعار و ترانه های جوانان پرداخت . در این نشست مدیریت کانون ( سجاد عزیزی آرام ) در مقام مجری – کارشناس این جلسه را مدیریت می کرد . عبدالجبار کاکایی ، محمدسعید میرزایی و […]

صفحه موسیقی – آرش نظری : کانون ادبی زمستان ؛ طبق معمول هر هفته ( سه شنبه ) به بررسی اشعار و ترانه های جوانان پرداخت . در این نشست مدیریت کانون ( سجاد عزیزی آرام ) در مقام مجری – کارشناس این جلسه را مدیریت می کرد . عبدالجبار کاکایی ، محمدسعید میرزایی و گروس عبدالملکیان کارشناسان میهمان این هفته بودند و با صحبت های ارزشمند خود ؛ راهکارهای ارزشمندی را به مخاطبان اعلام می داشتند .

در بخشی از این برنامه  گروس عبدالملکیان تبریک ویژه ایی برای سجاد عزیزی آرام داشت چرا که ایشان و کانونش از سال 1384 تداوم داشته و در عرصه های ادبی و موسیقیایی گام های موثری را برداشته است .

همچنین آرمین عظیمی جوان ترین خواننده موسیقی پاپ به عنوان میهمان ویژه در این برنامه حضور داشت و توسط سجاد عزیزی آرام به حضار معرفی شد . نگاه ویژه ی آرمین عظیمی به  ترانه و موسیقی باعث شده که جایگاه بسیار خوبی در میان خواننده های پاپ داشته باشد .

در این برنامه محسن معراجی ( ترانه سرا ، تهیه کننده و سردبیر سایت صفحه موسیقی ) نیز حضور داشت و به خبرنگار ما گفت : مهدی عظیمی از چهره های خوب موسیقی همچنان مدیر برنامه های آرمین عظیمی است و بنده در کنار این دوستان قرار دارم تا در پیشبرد اهدافمان ساعی تر باشیم و بتوانیم بزودی کنسرت آرمین را برگزار نماییم.

 

در پایان عکس هایی از این جلسه ویژه را از نگاه دوربین سروش لطف الهی خواهید دید :

آرمین عظیمی - استاد عبدالجبار کاکایی - محسن معراجی

آرمین عظیمی – استاد عبدالجبار کاکایی – محسن معراجی

b

h

d

h

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه