رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 مرداد 1393 - 18:30
  • کد خبر : ۱۲۹۱
  • چاپ خبر : شب های جزیره با اجرای سیروان ، زانیار و محسن یگانه ؛ ستاره باران شد

شب های جزیره با اجرای سیروان ، زانیار و محسن یگانه ؛ ستاره باران شد

صفحه موسیقی – مینا آتشی ( عکس ها از اشکان آزاد بخت ) :  زانیار خسروی که چندی پیش در تهران اولین کنسرت های خود را برگزار کرد، نخستین کنسرت خود را در جزیره کیش در میان استقبال خوب مخاطبانش برگزار نمود. زانیار در این کنسرت قطعات آلبوم «28»؛ اولین آلبوم رسمی وی که اواخر سال گذشته […]

صفحه موسیقی – مینا آتشی ( عکس ها از اشکان آزاد بخت ) :  زانیار خسروی که چندی پیش در تهران اولین کنسرت های خود را برگزار کرد، نخستین کنسرت خود را در جزیره کیش در میان استقبال خوب مخاطبانش برگزار نمود.

زانیار در این کنسرت قطعات آلبوم «28»؛ اولین آلبوم رسمی وی که اواخر سال گذشته وارد بازار شد را اجرا کرد.

 

 برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی ؛ روی عکس کلیک نمایید

 

حواشی کنسرت:

زانیار خسروی برای اولین بار قطعه «بدون تو» را با همخوانی بسیار خوب حضار اجرا کرد.

قطعه «دستی دستی» با تنظیم سیروان خسروی به درخواست فراوان دو بار اجرا کرد که در هر دو بار با همراهی خوب مردم رو به رو شد.

با توجه به انکه این کنسرت جزء اجراهای ابتدایی این خواننده جوان است، تسلط خوب روی اجرای قطعات قابل قبول بود.

 

در ادامه این فستیوال، اوج هیجان کنسرت های تابستانه جزیره کیش، همانطور که پیش بینی می شد در اجرای محسن یگانه دیده شد.

محسن یگانه به همراهی گروه ارکستری سرشناس به رهبری علی ثابت یک روز پس از زانیار خسروی در تالار شهر کیش به روی صحنه رفت. بلیت های این کنسرت تنها یک روز پیش از اجرا برای فروش در اختیار علاقه مندان قرار گرفت که در ساعات ابتدایی فروش بلیت اکثر آنها به فروش رسید و زمان اجرای این کنسرت بیش از 2600 نفر نطاره گر این اجرا بودند.

یگانه کنسرت خود را با قطعه «نباشی» از آلبوم «رگ خواب» آغاز کرد. سپس قطعات منتخب خود از 3 آلبوم اخیر خود را برای علاقه مندانش اجرا کرد. با توجه به تعداد بالای قطعات انتخابی برای این کنسرت، برخی از این قطعات به صورت منتخبی از دو الی سه قطعه اجرا می شد که در این بین «رگ خواب»، «خیابونا»، «نمیشه»، «آهای خبر نداری»، «اینجا جای تو نیست»، «نفس های بی هدف»، «آخه دل من»، «من»، «هوایی شدی» و «دوست دارم» از جمله محبوب ترین قطعات اجرایی بودند.

دو قطعه «سکوت» و «باور کنم» که سرآلبومی دو آلبوم «رگ خواب» و «حباب» بودند در این کنسرت نیز بیشترین استقبال را در پی داشتند و در قسمت ترجیع بند هر دو قطعه ، یگانه خواندن آن را بر عهده مخاطبانش قرار داد.

پس از کنسرت بسیاری از طرفداران این خواننده جوان برای گرفتن عکس یادگاری بیرون از در VIP در انتظار گرفتن عکس یادگاری بودند که حراست تالار شهر مانع این اتفاق شد و محسن یگانه از طرفدارانش خواست تا برای عکس یادگاری به محل اقامت وی در هتل صدف بروند.

 

سیروان خسروی دو روز پس از اجرای برادرش «زانیار خسروی» و در آخرین روز از فستیوال کنسرت های تابستانه جزیره کیش با هواداران خود دیدار کرد.

سیروان خسروی برای اولین بار با گروه ارکستری جدید در تالار شهر به اجرای کنسرت پرداخت که همانند گذشته تنظیم قطعات اجرایی بر عهده خود سیروان خسروی بود و وی کنسرت خود را با یکی از اولین کارهای محبوب خود یعنی «تو خیال کردی بری» شروع کرد.

سیروان پیش از اجرای «هفتاد میلیون ستاره» و پس از درخواست هوادارش مبنی بر همخوانی با زانیار وی ضمن معرفی برادرش به مردم، گفت: من و زانیار نمی توانیم با هم بخوانیم. نکته جالب در ارتباط با این قطعه اجرای آن توسط زانیار خسروی در کنسرت دو شب پیشش بود.

 

مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون از جمله میهمانان این کنسرت بود.

فستیوال بزرگ کنسرت های جزیره کیش به تهیه کنندگی «علی آقایی نسب» و شرکت هلدینگ «مهکام» و همچنین همکاری شرکت «نوای نی لبک شرقی» در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه