رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 مرداد 1393 - 17:45
  • کد خبر : ۱۲۸۱
  • چاپ خبر : بخشش؛ كلمه كوچك اما …

بخشش؛ كلمه كوچك اما …

صفحه موسیقی : بار ها و بارها به خود و ديگران متذكر مي شويم كه دنيا دو روز است،ببخش،بخشش از بزرگان است و ده ها جمله و عبارت زيباي ديگر كه گفتنش آسان است .اما كدام يك از ما مرد عمل است ؟ مدتي پيش در فضاي خبري ، گزارشي مربوط به بخشش مادري كه قاتل […]

صفحه موسیقی : بار ها و بارها به خود و ديگران متذكر مي شويم كه دنيا دو روز است،ببخش،بخشش از بزرگان است و ده ها جمله و عبارت زيباي ديگر كه گفتنش آسان است .اما كدام يك از ما مرد عمل است ؟

مدتي پيش در فضاي خبري ، گزارشي مربوط به بخشش مادري كه قاتل فرزند خويش را پاي چوبه دار بخشيد ، پخش شده است . خبري كه به سرعت ، دهان به دهان و در فضاي مجازي کلیک به کلیک به اشتراک گذاشته شد. بخششي كه بيش از پيش طبع بلند و فراموش شده ما ايرانيان را قلقلك مي داد . فرهنگي بنام بخشش و گذشت .
نشر اين فرهنگ ، در ماه هاي گذشته از سوي اهالي هنر نيز ، در حد بضاعت صورت گرفت و همه در اين راه ، هم مسير شدند .
در همين راستا و در برنامه ماه عسل به تهيه كنندگي و اجراي احسان عليخاني به اين موضوع و از نگاه اولياي دم پرداخت شد . در خلال همين برنامه ، موزيك ويدئويي  زيبا با صداي علي امنيان پخش و بار احساسی برنامه را چند برابر كرد .
علي امينيان از سال ٨٥ وار فضاي حرفه ايه موسيقي شد .وي تجربه شاگردي  نزد اساتيدي چون حساالدين سراج و مهدي نيك نام شمس را داشته .سال ٨٩ اولين  آلبوم خود را جمع مي كند،اما البوم وي با مشكلات عديده اي در ارشاد روبرو ميشود .از سال ٩٠ با تفكري متفاوت ، شروع به جمع آوري البوم جديد مي كند . آلبومي با نام ” قدم مي زنم ” كه  هم اكنون آماده انتشار در بازار مي باشد .در اين آلبوم تنظيم كنندگاني همچون  فرزين قره گز لو  ، هومن نامداري ، اربل داودي و پيمان حاتمي و شعرائي همچون حسين غياثي و ميثم سلطاني و … همكاري داشته اند .
دراین مصاحبه تلفني، علي امنيان افزود : “راستش اين آهنگ رو من سال ٩١ ساخته بودم . شعرش از دوست و برادر عزيزم ميثم سلطاني هسست و ملودي از خودم و زحمت تنظيم نیز با فرزين قره گز لو بود .وقتي اين اهنك به صورت تك آهنگ وارد فضاي مجازي شد با اقبال ويژه اي روبرو شد و از آنجايي كه يكي از بستگانم فرزندشان به قتل رسيده بود و به شدت با اين آهنگ ارتباط بر قرار كرده بود و كليد ساخت اين كليپ در ذهن من و دوس خوبم بابك چهارباشيان زده شد .به كمك ايشان سناريو اين كار نوشته شد .
ghadam mizanam
سپس سراغ چندين و چند كارگردان رفتيم ، اما نه براي ساخت يك ويدئو كليپ ، براي ساخت يك فيلم كوتاه كه آقاي نيما قبانوري نوري بعد از بررسي سناريو ، قبول زحمت كرده و كارگرداني كار را به عهده گرفتند .
امينيان در ادامه افزود : “خيلي دوست داشتيم به برنامه ماه عسل برسونيم اما هيح پل ارتباطي با برنامه نداشتميم تا اينكه دوست عزيزم آرش پاكزاد محبت كردن كار رو به آقاي يراحي رسوندن و ايشون هم به احسان علي خاني انقدر به موضوع كار اعتقاد داشتيم كه مطمن بوديم كه حتي اگه برنامه ماه عسل هم پخش نشه كار رسالت خودش رو انجام ميده اما خدارو شكر كه اين اتفاق افتاد و از طريق برنامه آقای علي خاني، مردم بيشتري در گير بحث بخشش شدند .  در پايان از همه دوستان عزيزم به خصوص امين خوارزمي كه برادرانه پا به پاي من تو هر شرايطي مثل بردار بزرگتر كنارم بودن تشكر ميكنم “
در ادامه مي توانيد در همين سايت ، ويدئوي كامل اين كار را مشاهده فرمائيد :
 
 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه