رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 تیر 1393 - 21:32
  • کد خبر : ۱۱۴۹
  • چاپ خبر : دُم خروس را باور کنیم یا … !

دُم خروس را باور کنیم یا … !

صفحه موسیقی – شهرزاد رحیم نژاد : مدتی بود که تصمیم گرفته بودم بروم سراغ یادگیری موسیقی. صفحات آگهی یکی از روزنامه های معروف را ورق می زدم. خدا را شکر چیزی که زیاد بود آگهی آموزش آهنگسازی و آواز و انواع سازها. میان آن همه آگهی دو سه تایی بیشتر از بقیه توجهم را […]

صفحه موسیقی – شهرزاد رحیم نژاد : مدتی بود که تصمیم گرفته بودم بروم سراغ یادگیری موسیقی. صفحات آگهی یکی از روزنامه های معروف را ورق می زدم. خدا را شکر چیزی که زیاد بود آگهی آموزش آهنگسازی و آواز و انواع سازها. میان آن همه آگهی دو سه تایی بیشتر از بقیه توجهم را به خودش جلب کرد. از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم! تا قبل از این تصور می کردم باید سالها تلاش کنم اما بنابر این آگهی ها بین هفت تا ده جلسه می توانستم بر یکی از سازهای موسیقی مسلط شوم و سه ماهه آهنگسازی کنم.

تصمیم گرفتم فردا اول وقت با شماره های مندرج در این آگهی ها تماس بگیرم. با خودم فکر کردم در این وقتی که دارم زندگی برخی بزرگان موسیقی را مطالعه کنم. از آهنگساز مورد علاقه ام شروع کردم: مرحوم بابک بیات ؛ آنچه می خواندم را باور نمی کردم سالها آموزش و کار و تجربه و تلاش. در زندگینامه ی ایشان اصلا خبری از سه ماهه آهنگساز شدن نبود.
مطالعه ام را ادامه دادم و همزمان فکر می کردم که شاید می بایست تجدید نظری در تصمیمم جهت تماس با آگهی هایی که گفتم بکنم. شاید این راهش نباشد!
با خودم فکر می کنم این روزنامه در دست میلیون ها نفر گشته و این آگهی با چشمهای بی شماری دیده شده است. شاید دیدگاه خیلی از افراد نسبت به آموزش موسیقی عوض شده است. خیلی ها هم ممکن است مانند من به چنین تناقضی برسند…
حالا از شما می پرسم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه