رفتن به بالا
  • سه شنبه - 10 تیر 1393 - 18:36
  • کد خبر : ۱۱۴۴
  • چاپ خبر : نگاهی دیگر به کنسرت 30 خرداد مهدی مدرس

نگاهی دیگر به کنسرت 30 خرداد مهدی مدرس

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : جمعه 30 خرداد اریکه ایرانیان ستاره بارون شد !   جمعه 30 خرداد مهدی مدرس در دو سانس به روی صحنه رفت. اجرای زنده ای که شادی را به طرفداران مهدی مدرس هدیه کرد. با اینکه بازی های جام جهانی فوتبال همه را خانه نشین کرده بود اما […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده :

جمعه 30 خرداد اریکه ایرانیان ستاره بارون شد !

 

جمعه 30 خرداد مهدی مدرس در دو سانس به روی صحنه رفت. اجرای زنده ای که شادی را به طرفداران مهدی مدرس هدیه کرد. با اینکه بازی های جام جهانی فوتبال همه را خانه نشین کرده بود اما مانعی برای این کنسرت نشد و استقبال خوب مردم زیبایی های این کنسرت  را دوچندان کرده بود.

ساعت 5:45 عصر بود که کم کم همه داشتن وارد مجتمع اریکه ایرانیان میشدند همه چی خوب بود و همه با خیال راحت ایستاده بودند اما تیم تهیه کننده گی برنامه ( محسن معراجی ؛ بابک بیگدلی ؛ محمد ابراهیمی )  به همراه مدیر برنامه های مهدی مدرس ( افشین مقدم ) کاملا ً درگیر هماهنگی ها بودند و به خوبی کار هارا اداره می کردند.

کنسرت شروع شد و مهدی مدرس از پله های سالن و از بین تماشاچیان به سمت استیج رفت و با خوابم نمی بره کنسرت خودرا شروع کرد.

جیغ و فریاد چاشنی این کنسرت زیبا شد و با اتمام خوابم نمی بره مهدی با طرفدارانش سلام و علیک کرد و به دلیل کمبود زمان ترجیح داد بیشتر بخواند تا صحبت کند.

علاقه زیاد مهدی مدرس به ستاره بارون شدن سالن، باعث شد که تلفن های همراه روشن بشوند و سالن کنسرت را ستاره بارون کنند و حس بسیار عاشقانه ای به صدای مهدی بدهند.

مهدی مدرس سعی میکرد در بین ترانه هایی که اجرا می کند تشکری از دوستانش و کسانی که اورا در این کنسرت همراهی کردند داشته باشد.

بعد از اجرای چند ترانه، بَک استیج باید میزبان خواننده خوش صدای ما میشد تا وحید بهروان “رهبر ارکستر” گروه  را معرفی کند. در ادامه مهدی مدرس چند ترانه از آلبوم و چند ترانه ی جدید خواند تا اجرایش پایانی خوب و پر خاطره داشته باشد.

در پایان اجرا، آقای هاشمی مقدم “مدیریت اریکه ایرانیان ” با سخنی پرونده این شب زیبارا بست :

ما برای شادی مردم هیچ محدودیت زمانی نداریم!

 

لازم به ذکر است که محسن افشانی، دانیال عبادی ، پرستو صالحی ، آمین ، ناصر زینعلی ،  مهسا کامیابی نیا ، مهشاد عرب ، سیما خضر آبادی ، دانیال شهرتی ،  محسن افشار ، مجید کاشانیان ، سعید علیرضایی ، مهدی ماهانی ، نفیسه روشن ، رضا توکلی و … در این کنسرت حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه