رفتن به بالا
  • جمعه - 23 خرداد 1393 - 23:17
  • کد خبر : ۷۸۳
  • چاپ خبر : پس از 8 سال ، سعید مدرس با قدرت به روی صحنه آمد !

پس از 8 سال ، سعید مدرس با قدرت به روی صحنه آمد !

  صفحه موسیقی – علی رضانژاد : پس از 8 سال فعالیت در زمینه موسیقی سرانجام سعید مدرس 5 شنبه شب ، اولین کنسرت خود را به همت شرکت فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیرنوین و تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد .   در این کنسرت ، استیج […]

 

صفحه موسیقی – علی رضانژاد : پس از 8 سال فعالیت در زمینه موسیقی سرانجام سعید مدرس 5 شنبه شب ، اولین کنسرت خود را به همت شرکت فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیرنوین و تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد .

 

در این کنسرت ، استیج 2 طبقه و LED هایی که در زیر طبقه ی دوم آن تعبیه شده بود بسیار جلب توجه میکرد . به علت ترافیک سنگین و تاخیر در ورود مردم به سالن ، کنسرت با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد . با وجود اینکه اولین اجرای این خواننده در حال برگزاری بود ، صندلی خالی ای در سالن دیده نمیشد !

 

با ورود نوازنده ها به روی صحنه ، آهنگ خاطره ساز و محبوب “دنیای وارونه” اجرا شد ، در حالی که صدای خواننده در سالن پخش میشد اما خبری از خودش نبود و پس از مدتی به روی صحنه آمد . در ابتدای این اجرا در پشت استیج عده ای در حالی که تلویزیونی به جای سرشان قرار گرفته بود و تصویر سعید مدرس داخل آن پخش میشد ، حرکت میکردند .

 

با وجود استرس کمی که در خواننده دیده میشد وی خیلی مسلط به خوش آمد گویی و صحبت با هواداران پرداخت و گفت : “4،5 سال فعالیت نکردن برای فراموش شدن یه هنرمند زمان کافی ای هستش ، خیلی خوشحالم و ممنونم ازتون که فراموشم نکردین” .

 

در ادامه آهنگ های “تبانی” ، “عکس تو” ، “عاشق که باشی” ، “برگرد به من” ، “معجزه من” ، “نه دیگه” ، “تصویری از تو” ، “یک اتفاق خوب” اجرا شدند .

 

رفته رفته با از بین رفتن استرس ، خواننده نبض اجرا را در دست گرفت و به صورت کاملا حرفه ای برنامه را ادامه داد . اجرای آهنگ های قدیمی این خواننده برای هواداران بسیار خوش آیند بود و هم خوانی بسیار زیاد مردم در تمامی قطعات ، نشانگر محبوبیت سعید مدرس و قطعاتش در بین دوستداران بود .

 

پس از اجرای قطعه ی “یک اتفاق خوب” و وقفه ی چند دقیقه ای ، قطعه ی ” من و تو” با تک نوازی پیانو به اجرا درآمد و بعد از آن با دعوت از نوازنده ی گیتار اسپانیش و اودو (کوزه) قطعه ی “عیبی نداره” با تنظیمی کاملا متفاوت نسبت به آلبوم اجرا شد .

 

“ساحل چمخاله” ، “عادت” ، “من تو رو اشتباهی گرفتم” ، “بارون یکریز” ، “برو” ، “دنیای وارونه” و ” ساحل چمخاله” برای دومین بار ، پایان بخش قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند .

 

اعضای گروه سعید مدرس را هنرمندانی چون :
“مجید علیزاده” (رهبر ارکستر ، پیانو و کیبورد) ، “سعید جامع” (درامز) ، “علی شقاقی” (گیتار بیس) ، “شایان مجیدی” (گیتار الکتریک) ، “آرش رهنمود” (گیتار الکتریک) ، “شروین شهبازی” (گیتار اسپانیش) و “صابر جعفری” (پرکاشن ، اودو و سازهای کوبه ای) تشکیل میدادند .

 

از جمله مهمانان ویژه و سر شناسی که در این کنسرت حضور داشتند می توان به :
“امیر یگانه” ، “کاوه دانش” ، “سیروان خسروی” ، “مهدی یراحی” ، “شهرام شکوهی” ، “بابک جهانبخش” ، “رضا تاجبخش” ، آقای “حیاتی” و “نسرین مقانلو” اشاره کرد .

 

با تشکر فراوان از جناب آقای “محمدرضا خانزاده” مدیر عامل محترم شرکت فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیرنوین و آقای “پدرام امینی” مدیر روابط عمومی و کلیه عوامل و پرسنل محترم این شرکت که همانند گذشته نهایت همکاری را با “صفحه موسیقی” انجام دادند .

 

در ادامه میتوانید سری اول عکس های فوق العاده زیبای این اجرا را از دوربین “آرش هاشمی” مشاهده کنید :

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “پس از 8 سال ، سعید مدرس با قدرت به روی صحنه آمد !”

  • من به این کنسرت رفتم اما ترافیک بود دیررسیدم 10دقیقه شروع شده بود.حالا دنبال کنسرتش میگردم آخه اونجا دوربین هم بود_تا شاید اول کنسرتو ببینم . باید چه کار کنم میدونید؟

    • با سلام خدمت شما ، تمام حقوق مادی و معنوی تصویر برداری های انجام شده این اجرا متعلق به شرکت فرهنگی هنری تبلیغاتی اکسیرنوین میباشد . تنها در صورت انتشار فیلم این اجرا توسط این شرکت میتوانید ، تماشا کنید