رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 14 خرداد 1393 - 20:53
  • کد خبر : ۶۹۸
  • چاپ خبر : بی احترامی!!!

بی احترامی!!!

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : مطلبی که میخوانید هیچ ارتباطی با برنده شدن آقای فرزاد فرزین در فستیوال جام جهانی هنرمندان ندارد!!! بحث، بی احترامی است و صفحه موسیقی ، طرافدار هیچ کدام از دوستان نیست…!!!!   طی روزهای اخیر شاهد اجرای زنده فرزاد فرزین در فستیوال جام جهانی هنرمندان   Art Football Festival […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده : مطلبی که میخوانید هیچ ارتباطی با برنده شدن آقای فرزاد فرزین در فستیوال جام جهانی هنرمندان ندارد!!!

بحث، بی احترامی است و صفحه موسیقی ، طرافدار هیچ کدام از دوستان نیست…!!!!

 

طی روزهای اخیر شاهد اجرای زنده فرزاد فرزین در فستیوال جام جهانی هنرمندان   Art Football Festival 2014 بودیم که به گفته وی در صفحه شخصی اش این اجرا تحسین هیئت داوران را در پی داشته و به گفته هیئت داوران این اجرا یکی از بهترین اجراهای این فستیوال بوده است و در همین راستا به نقل از فرزاد فرزین در شب اختتامیه جایزه The Best Live Song Award را از آن خود کرده است . به گفته فرزاد فرزین وی اولین خواننده ایرانی بوده است که در یک فستیوال جهانی جایزه بهترین اجرای زنده را دریافت کرده است. همین امر باعث شد تا این خبر، در خبرگزاری های معتبر داخلی بازتاب خوبی پیدا کند و به یک خبرداغ در بین اهالی موسیقی تبدیل شود!

اما در پی انتشار این خبر، میثم یوسفی شاعر و ترانه سرای بنام کشور با استناد به سایت رسمی این فستیوال در صفحه شخصی اش متنی منتشر کرده است مبنی بر اینکه این فستیوال جنبه رقابتی نداشته و کاملا خیریه بوده و هدف اصلی اش جمع آوری پول برای کودکان بیمار می باشد.

 

بخشی ازمتن منتشره در قسمت About سایت رسمی فستیوال:

The international football and music festival “Art-football” which was invented and organized for the first time in Russia became one of the most remarkable world sports and music event in support of the ideas of Kindness and Humanity. It is held in the frame of the “Under the Flag of Kindness” campaign with the aim to raise funds guaranteeing treatment of seriously ill children.

 

قسمتی از متن منتشر شده میثم یوسفی در صفحه شخصی اش :
منتظر مستندات فرزاد فرزین و طرفداران عزیزش هستم، طرفدارانی که به سایت موسیقی ِ ما هم راه پیدا کرده‌اند. چیزی که به عنوان لوح روی سایت گذاشته‌اند و عکس فرزاد خان هم روی آن افتاده، فقط یک تقدیرنامه برای شرکت در فستیوال است و اسمی از فرزاد فرزین نیامده، یعنی اگر من این تقدیر نامه را داشته باشد برنده‌ی مسابقه منم؟!

ذشته از این جمله‌ی اولی که این سایت در مورد پوشش خبر نوشته به اندازه‌ی کافی شامل پروپاگاندای رسانه‌ای و خلاف ِ واقع جلوه دادن حقیقت می‌شود. خواننده‌ای از ایران که برای اولین بار در مسابقه‌ای شرکت کرده و برنده شده است!

 البته که استاد فرزاد فرزین (یا عوامل رسانه‌ای مرتبط با ایشان) سابقه‌ی دروغ‌پراکنی را در کارنامه‌ی کاری‌اش به شکل زیبایی دارند. ماجرای کنسرت یانی و عکس کراپ شده‌ی یادگاری با یانی که به عنوان دروغ «دعوت یانی از فرزاد فرزین برای شرکت در کنسرتش» دست به دست شد را به خاطر دارید؟! همان موقع هم رفاقت ایشان با رسانه‌ها بیشتر از رفاقت صادقانه‌ی من بود که بعد از مدتی همه‌ی اینترنت از مصاحبه‌ی عباس لطیفی و یادداشت من که کل ماوقع را شرح داده بود خالی شد. باز هم خوشحالم دوران نشریات مکتوب به سر نیامده و روزنامه هفت صبح برای ثبت در تاریخ این یادداشت را در آرشیوش دارد!

 

انتشار این مطلب از سوی میثم یوسفی اعتراض برخی از صفحات فعال در شبکه های اجتماعی منتسب به فرزاد فرزین را در پی داشت که میثم یوسفی را به دزدی ترانه و ثبت آنها به نام خود و پخش شایعه های دروغین و ایجاد حاشیه برای خوانندگانی نظیر علی اصحابی ،فرزاد فرزین و محسن چاوشی متهم کرده است.

 

حال باید دید بی احترامی که این صفحه مجازی به آقای یوسفی کرده،جایز است؟

آقای یوسفی متنی منتشر کرده اند با سند و مدرک و هیچ بی احترامی به آقای فرزاد فرزین نکرده اند،اما!طرفداران آقای فرزین با بی احترامی جواب آقای یوسفی را داده اند.

و چهره هنرمند محبوب خودشون و خراب کرده اند.

 

شاید!آقای فرزاد فرزین عنوان بهترین اجر را دریافت کرده باشند.اما ایتگونه بی احترامی ها از سوی طرافدارانشان جایز نیست.!!

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه