رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 اردیبهشت 1393 - 17:39
  • کد خبر : ۵۴۷
  • چاپ خبر : گزارش و تصاویر کنسرت احسان خواجه امیری-اردیبهشت 93

گزارش و تصاویر کنسرت احسان خواجه امیری-اردیبهشت 93

صفحه موسیقی – علی رضا نژاد : پس از اجراهای فراوان و موفقیت آمیز احسان خواجه امیری در خارج از کشور و شهرستان ها ، پس از مدت ها اولین کنسرت تهران خود را شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاهبین المللی توسط شرکت فرهنگی هنری “آوای هنر” برگزار کرد . این اجرا که از طراحی […]

صفحه موسیقی – علی رضا نژاد : پس از اجراهای فراوان و موفقیت آمیز احسان خواجه امیری در خارج از کشور و شهرستان ها ، پس از مدت ها اولین کنسرت تهران خود را شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاهبین المللی توسط شرکت فرهنگی هنری “آوای هنر” برگزار کرد .

این اجرا که از طراحی صحنه ی متفاوت و قابل توجه ای نسبت به کنسرت های این روزای پاپ بهره می برد با آهنگ ” به دام برس” شروع شد و در پایان این آهنگ ضمن عرض سلام و احوالپرسی با هواداران وی به ابراز ناراحتی از انتقادهای زیادی که از جانب مردم و اهالی موسیقی نسبت به آهنگ “دروازه های دنیا” شده بود پرداخت !

هم خوانی زیاد مردم هنگام اجرای آهنگ های ” کجایی” و”نابرده رنج” نشانه ی محبوبیت زیاد این دو قطعه بود در بین هواداران بود . د

در ادامه آهنگ های ” شب سرمه” ، “این حقم نیست” ، “دریا” ، “لحظه” ، “لبه تیغ” ، “تموم قلب من” ، “تاوان” ، “غریبانه” ، “سلام آخر” ، “دارم میام پیشت” ، “پرنده” اجرا شدند .

پس از اجرای آهنگ “پرنده” که متعلق به پدر احسان ، استاد حسین خواجه امیری است ، نسبت به این آهنگ ابراز علاقه ی بسیاری کرد و گفت : “من این آهنگ رو در کنسرت هام همیشه اجرا کردم و بیشتر از پدرم خوانده ام ”

میانه های اجرا نوازنده ها شروع به هنرمایی و تک نوازی پرداختند و هم زمان با تک نوازی آن ها کلیپ های زیبایی جهت معرفی آن نوازنده پخش میشد .

در این بین احسان ضمن تشکر از “روزبه بمانی” و “هومن نامداری” به تمجید از وی پرداخت و گفت با توجه به اینکه تازه به این عرصه پا گذاشته و سابقه ی زیادی نداره بسیار تواناست و روز به روز در حال پیشرفت است .

آهنگ “دروازه های دنیا” که برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ ساخته شده است به دلیل تازه بودن اثر ، توسط احسان از روی کاغذ اجرا شد . با توجه به اینکه این آهنگ با اقبال عمومی در رسانه ها و بین مردم رو به رو نشده بود ، بر خلاف انتظار با استقبال زیاد مخاطبان و حاضرین در سالن همراه شد .

این برنامه با اجرا اهنگ پر انرژی “احسان آرامش ” به پایان رسید .

دکور زیبا و نورپردازی بی نظیر و بسیار هماهنگ با ترانه ها به زیباتر شدن این اجرا کمک بسیاری کرده بود و باعث شور و هیجان زیادی در سالن بود .

گروه ارکستر احسان خواجه امیری بدون تغییر نسبت به اجراهای گذشته اش تشکیل شده بود از :

هومن نامداری (رهبر ارکستر ، تنظیم کننده ی قطعات و ساکسیفون) ، هومن غفاری (درامز) ، همایون نصیری (پرکاشن و سازهای کوبه ای) ، احسان نی زن ( ویولن و کمانچه) ، امید حجت (گیتار الکتریک) ، مهرداد هزار خوانی (گیتار باس) ، محمد کاظمی (کیبورد) ، سیامک کریم پور (ترومبون) ، علی ضرابی (ترومپت) ، کامیار ماندگاریان (ترومپت) .

عکاس : آرش هاشمی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه