رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 اردیبهشت 1393 - 17:54
  • کد خبر : ۵۳۰
  • چاپ خبر : گفتگو با ” علی نیا ” خواننده-موزیسین ِ موفق ِ این روزها

گفتگو با ” علی نیا ” خواننده-موزیسین ِ موفق ِ این روزها

صفحه موسیقی – محسن معراجی : علی نیا ، موزیسین و خواننده ی جوان و کار بلد موسیقی پاپ است که با وی گپ و گفتی داشتیم که خواندنش خالی از لطف نیست : ______________________________________________________________  برای مشاهده ی سایز اصلی ِ عکس ها در اسلایدر بالا ؛  روی عکس کلیک کنید .     – […]

صفحه موسیقی – محسن معراجی : علی نیا ، موزیسین و خواننده ی جوان و کار بلد موسیقی پاپ است که با وی گپ و گفتی داشتیم که خواندنش خالی از لطف نیست :

______________________________________________________________

 برای مشاهده ی سایز اصلی ِ عکس ها در اسلایدر بالا ؛  روی عکس کلیک کنید .

 

 

– فعالیت های هنری ”  علی نیا  ” در عرصه موسیقی و خوانندگی ؛ از کی آغاز شد ؟

به طور کلی آشنایی با موسیقی برای من از دوران نوجوانی بوده که در همان دوران به کلاسهای متعدد موسیقی رفتم ولی از سال 1386 به صورت حرفه ای فعالیت کاری خودم رو شروع کردم .

– به نظر خودت ؛ صدا و موسیقی ات چه تفاوتی با کلیت کارهای موجود در بازار موسیقی دارد ؟

خوب همیشه سعی کردم نوع موسیقیم وسبک کاریم شبیه به کارهای دیگران نباشه و امضای کاری خودم رو در کارهام داشته باشم .

– از شکل گیری آلبومت بگو و همکارانت در این اثر را معرفی کن .
تولید آلبوم در سال 90 استارت خورد و به خاطر وسواس شدیدی که داشتم کمی دیر آماده شد ، در اسفند ماه 92 چاپ و تکثیر شده و در حال حاضر در نوبت پخش هستیم . در این مجموعه دوستان زیادی به بنده کمک کردن از جمله دوست عزیزم توحید عبدالله پور ، بابک مافی ، افشین آذری ، کوروش صیفوری و خیلی از دوستانی که الان حضور ذهن ندارم .
البته در مراحل نهایی البوم باید تشکر کنم از شروین اتحاد مدیر برنامه و تهیه کنندم که بسیار نقش به سزایی داشته است .

– طی سال های گذشته ؛ تعدادی از موفق ترین خواننده های ما ، خودشان آهنگساز کارهایشان بوده اند . آیا فکر می کنی می توانی جزو این گروه از خواننده-آهنگسازهای موفق قرار بگیری ؟

اکثر این خواننده ها دارای سبک و امضای خودشون هستند و قطعاً هیچ کسی بهتر از خودشون نمیتونه برای این دسته از خوانندها آهنگسازی کنه . طبیعتاً من هم سبک خودم رو دارم و همه تلاشم رو میکنم که این طور باشه . برنامه ریزی خیلی خوبی رو دارم که شامل ارائه آهنگ های متنوع ، برگزاری کنسرت ، تهیه آثار مناسبتی و خیلی چیزهای دیگه هست ، که امیدوارم بتونم جزو این دست از خواننده ها قرار بگیرم .

 

– بیشتر مشغول آهنگسازی برای خودت هستی یا دیگر خواننده ها ؟

اغلب وقتم رو صرف آهنگسازی و تنظیم می کنم اما در جواب سوالتون باید بگم هردو ، هم برای خودم و هم برای دوستان هنرمند دیگه آهنگسازی میکنم.

– خودت را بیشتر خواننده می دانی یا موزیسین ؟

هردو ، به دلیل اینکه اجرا ، ساخت و خلق یک موسیقی برای من همیشه جذاب و هیجانی بوده و هیچ موقع از این کار خسته نشدم .

– آینده موسیقی ات را چگونه می بینی ؟

باید بگم من همیشه توکلم به خدا هست وسخت دارم تلاش میکنمکهباتکیهبهبرنامهریزیهاییکهدارم، موسیقی علی نیا آینده با دوام و آینده خوبی رو داشته باشه .

– به عنوان یک موزیسین فعال در موسیقی ؛ وضعیت موسیقی امروز ما را چگونه ارزیابی می کنی ؟

به طور کلی فکر میکنم نسبت به قبل ؛ وضعیت موسیقی بهتر شده . مخاطبان درک بیشتری نسبت به موسیقی پیدا کردن و این کار موزیسین هارو سخت میکنه ، اما همین موضوع باعث میشه کارهای بهتری ساخته بشه و رقابت بین بچه های موسیقی به وجود بیاد .

 

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه