رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 اردیبهشت 1393 - 17:05
  • کد خبر : ۵۰۵
  • چاپ خبر : فوق العاده ی صفوی منتشر شد

فوق العاده ی صفوی منتشر شد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی :  آلبوم ” فوق العاده ”  با صدا و موسیقی «بهنام صفوی» ، صبح امروز چهار شنبه 24 اردیبهشت در سراسر کشور منتشر شد . این آلبوم توسط شرکت “ آوای هنر ” عرضه شده و تمام ملودی های  این آلبوم از ساخته های خود بهنام صفوی است. تنظیم قطعات […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی :  آلبوم ” فوق العاده ”  با صدا و موسیقی «بهنام صفوی» ، صبح امروز چهار شنبه 24 اردیبهشت در سراسر کشور منتشر شد .

این آلبوم توسط شرکت “ آوای هنر ” عرضه شده و تمام ملودی های  این آلبوم از ساخته های خود بهنام صفوی است. تنظیم قطعات این آلبوم توسط  بهنام صفوی ، کوشان حداد  و غلامرضا صادقی صورت گرفته و ترانه ها را نیز  ” سید محمد کاظمی ” سروده .

گفتنی است که این سومین آلبوم بهنام صفوی می باشد و در حال حاضر این خواننده به همراه گروهش مشغول برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در ایران و خارج از کشور هستند . از دوستداران این خواننده  و دوستداران هنر خواهشمندیم برای احترام به زحمات این خواننده نسخه ی اصلی ” آلبوم فوق العاده ”  را تهیه کنند .

وب سایت ” صفحه موسیقی ” از مردم عزیز  تقاضا دارد ، این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی- هنری را به صورت اوریجینال تهیه فرمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه