رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 اردیبهشت 1393 - 10:44
  • کد خبر : ۲۷۴
  • چاپ خبر : مهران احراری پس از مدت ها ؛ با دست پُر می آید

مهران احراری پس از مدت ها ؛ با دست پُر می آید

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مهران احراری ، چهره نام آشنای موسیقی پاپ بعد از انقلاب ؛ پس از مدت ها سکوت با دست پُر به عرصه پاپ باز خواهد گشت . این خواننده با سابقه موسیقی پاپ ، که تا کنون 6 آلبوم را در بازار موسیقی داشته است به زودی هفتمین آلبوم […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مهران احراری ، چهره نام آشنای موسیقی پاپ بعد از انقلاب ؛ پس از مدت ها سکوت با دست پُر به عرصه پاپ باز خواهد گشت .

این خواننده با سابقه موسیقی پاپ ، که تا کنون 6 آلبوم را در بازار موسیقی داشته است به زودی هفتمین آلبوم خود را عرضه می دارد .

مهران احراری سابقه همکاری با چهره هایی همچون : شادمهر عقیلی ، سعید شهروز ، بهروز صفاریان ، پدرام کشتکار ، یغما گلرویی ، احسان خواجه امیری ، فریدون آسرایی ، رضا سجادی ، بابک صحرایی و … را در کارنامه دارد .

وی در خصوص شرایط موسیقی پاپ این روزها به “صفحه موسیقی” گفت : من معتقدم موسیقی پاپ باید از این حالت مافیایی و انحصاری خارج شود و به جوان های هنرمند جدید که واقعا مستعد هستند میدان بدهیم . بر همین اساس در آلبوم جدید چهره های جوانی را به عنوان همکاران تولید آلبوم و مشاور در کنار خودم دارم که به زودی در آثار جدیدم نتیجه آن را خواهید دید .

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه