رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 اردیبهشت 1393 - 12:46
  • کد خبر : ۲۶۱
  • چاپ خبر : با حضور ستاره های موسیقی “صندلی خالی ” احسان ؛ دیگر خالی نیست !

با حضور ستاره های موسیقی “صندلی خالی ” احسان ؛ دیگر خالی نیست !

صفحه موسیقی – هومن علی : احسان باغستانی خواننده ی جوان موسیقی پاپ است که   از سال 82 فعالیت موسیقی راشروع کرده است. وی از سال 85 به فکر تولید یک آلبوم پاپ بود و با همکاری دوستانش در سال 86 دو آلبوم به نامهای “حباب خسته ” و “سکوت خیس” را ساخت که […]

صفحه موسیقی – هومن علی : احسان باغستانی خواننده ی جوان موسیقی پاپ است که   از سال 82 فعالیت موسیقی راشروع کرده است.

وی از سال 85 به فکر تولید یک آلبوم پاپ بود و با همکاری دوستانش در سال 86 دو آلبوم به نامهای “حباب خسته ” و “سکوت خیس” را ساخت که از نظر کیفی مورد تایید خودش واقع نشد . این آلبوم ها تجربه ی خوبی برای احسان می شوند تا اینکه احسان با بهروز لطفی پور آشنا و  همکاری هایشان را آغاز می کنند .

باغستانی می گوید : در سال 87 با موفق به اخذ مجوز آلبومی به نام “شکوفه های برفی” شدم که کلیه ی ترانه ها از خودم و تنظیم تمام قطعات با بهروز بوده  که بنا به دلایلی این آلبوم  پخش نشد.

سال 91 تصمیم به تولید آلبومی مجاز با کوالیتی بالا گرفتیم و استارت آن را با دوست صمیمی و استاد عزیزم فرشید وحدت زدیم و با تهیه ترانه هایی از خودم و ایشان پرونده ی این آلبوم را در وزارت ارشاد کشور گشودیم و پس از اخذ مجوز ترانه ها (با وجود ایرادات و اصلاحیه های عجیب و !) شروع به ساخت ترانه ها کردیم که کار ساخت آهنگ ها با شهاب رمضان ، فرشید وحدت ، بهروز لطفی پور ، احسان جوادی و خودم بوده و مثل گذشته تنظیم کلیه قطعاتم را به بهروز سپردم و در این آلبوم نوازندگان به نامی چون فیروز ویسانلو ، بهنام حکیم ، مهرشاد خدابخشی و … هنرنمایی کردند.

وی افزود : این آلبوم با شرکت آوای مهر میهن عید 93 منتشر شد که متاسفانه از نحوه ی پخش آن به شدت ناراضی هستم که آلبومی با این کیفیت را به حق خود نرساند اما امیدوارم با پخش این آلبوم از طریق این سایت بسیار خوب شنیده شود و مورد لطف شما عزیزان قرار گیرد.

کسانی که کارهای احسان باغستانی را شنیده اند می توانند نظرات،انتقادات و پیشنهادات سازنده ی خود را از طریق این رسانه اعلام داشته و ما نیز این خواننده خوش آتیه را از بیان نظرات مردمی آگاه سازیم .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه