رفتن به بالا
  • جمعه - 29 فروردین 1393 - 18:21
  • کد خبر : ۲۵۳
  • چاپ خبر : توقف !! از صدای جوان موسیقی  بخوانید…!!!

توقف !! از صدای جوان موسیقی بخوانید…!!!

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده :صادق نورانی متولد 10 اردیبهشت در تهران و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی است. وی مبانی آواز کلاسیک و صداسازی را نزد استاد محمد نوری گذراند و سپس در همین راستا چندین سال از شاگردان استاد محمدرضا صادقی بود. وی نزد استاد میلاد کیایی از اساتید برجسته موسیقی […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده :صادق نورانی متولد 10 اردیبهشت در تهران و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی است.

وی مبانی آواز کلاسیک و صداسازی را نزد استاد محمد نوری گذراند و سپس در همین راستا چندین سال از شاگردان استاد محمدرضا صادقی بود.

وی نزد استاد میلاد کیایی از اساتید برجسته موسیقی ایرانی و نوازندگی سنتور به یادگیری تئوری موسیقی ایرانی وبه دنبال آن به مدت 2 سال نزد استاد امیر بهادر صدفیان به یادگیری تئوری موسیقی و سلفژ و مبانی آهنگسازی پرداخت و همچنین مدتی در محضر استاد علیرضا قربانی از راهنماییهای ایشان در زمینه آواز ایرانی بهره جست.

از فعالیتهای او در سالهای اخیر میتوان به عضویت در چندین گروه کر ،تدریس مبانی آواز و صداسازی،آهنگسازی و اجرای چندین قطعه موسیقی و همکاری با سازمان صدا و سیما و 1391 اشاره کرد.

صادق تا کنون آلبومی با نام توقف روانه بازار کرده که از امیر پیرنهان و محمد کاظمی به عنوان ترانه سرا و شایان نایب و علیرضا شهشهانی به عنوان آهنگ ساز و تنظیم کننده میتوان نام برد.

توقف میـــکنم بی تــــو

تو این روزای بیهـــوده

یه عمری دیدن چشمات

همه رویـــای من بــوده

از تک آهنگ های صادق نورانی میتوان به آهنگ های«فقط توخوبی،خواب،پشیمونی»

اشاره داشت .

تو چیکار کــردی، دل مـن

واسه ی چــــشمات میمیره

پای عشـــــــق تــــو نشسته

دیگه هیــــچ کــجا نــــمیره…../فقط تو خوبی

هر شـــــــب خــــواب تو مـــیبینم

تـــوی خـــواب کنار تو مــــیشینم

دستات و میگیرم،واسه تو میمیرم

با تــــو تا آخـــــــر رویـــــا میرم…./خواب

مـــیدونـــم کــــه پشیمونی

یه گوشـــه مات و مبهوتی

پر از بغضی پر از دردی

مـــثِ انــــبـــار بـــاروتی …../ پشیمونی

صادق در فرهنگسراهای ارسباران و ایوان شمس نیز تا کنون چند اجرای زنده داشته.

وی به زودی برای تولید آلبوم دوم و همچنین تک آهنگ هایی شروع به کار میکند تا سال 93 سالی خوب با اتفاقات خوب برای او و طرفدارانش باشد.

کلام پایانی از زبان صادق نورانی :

من و دوستای گل همراهم که باعث افتخارمه که موزیک منو گوش میدن یه خانواده ایم که هرچند کوچک هم باشیم ولی تلاشمون اینه که با کمک خدا و انرژی و انگیزه زیاد بنده، که به عشق اونها و مهر و توجهشونه، سال 93 رو منفجر کنیم!!
البته این رو بگم که من کوچکترین عضو این خانواده هستم و این حرف رو با تکیه بر پشتوانه استواری که ارکان اصلی اون، شما دوستای گلم هستید و علی الخصوص دوستان و همراهان بزرگواری که منو در تولید و انتشار کارهام همیشه با لطف و هنر و حمایتشون همراهی میکنند عرض کردم، امیدوارم که بتونم وظیفم رو به عنوان کوچکترین عضو این خانواده به بهترین نحو انجام بدم تا شاید ذره ای از این همه انرژی و مهر و حمایت رو جبران کنم..!!!

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه