رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 فروردین 1393 - 11:11
  • کد خبر : ۲۴۹
  • چاپ خبر : حضور این افراد در مارکت اتفاق مبارکی است اما …

حضور این افراد در مارکت اتفاق مبارکی است اما …

صفحه موسیقی – محسن معراجی : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، شرایط بسیار خوبی بر امور هنری کشور ؛ به ویژه موسیقی پاپ حاکم شده است . فرصت هایی که باید زودتر به یک سری از جوانان داده می شد ، هم اکنون مهیا شده و چهره هایی همچون زانیار خسروی […]

صفحه موسیقی – محسن معراجی : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، شرایط بسیار خوبی بر امور هنری کشور ؛ به ویژه موسیقی پاپ حاکم شده است .

فرصت هایی که باید زودتر به یک سری از جوانان داده می شد ، هم اکنون مهیا شده و چهره هایی همچون زانیار خسروی ، عماد طالب زاده که اولی آلبوم داد و دومی تیتراژ تلویزیونی خواند ( و آلبومش نیز به زودی عرضه می شود ) باعث شد تا جوانان دیگری نیز همچون رستاک حلاج ، کاوه آفاق ، سعید کرمانی ، ندیم ، سینا حجازی ، سیامک عباسی ، علیرضا طلیس چی و … نیز خود و کار خود را قانونمند تر نمایند و تحت نظارت وزارت فرهنگ و اشلاد اسلامی ، فعالیت نمایند .

حضور این افراد در مارکت اتفاق مبارکی است . چرا که هرکدام از این ها هوادارانی دارند . البته این کارزار بسیار سخت تر از سایت های اینترنتی و شبکه های ماهواره ای است . چرا که شما باید آلبومی را عرضه کنی که باب میل طیف وسیع تری از مردم باشد و اگر این آلبوم در مارکت فروش کند ؛ اعتبار بیشتری کسب نموده ایی و این کسب اعتبار ، باعث می شود ، افراد به راحتی بلیط کنسرت خواننده محبوب و مورد اعتمادش را تهیه و خریداری نمایند .

به هر حال موسیقی پاپ در حال تجربه جدیدی به واسطه ی این نام ها می باشد . باید دید این چهره ها ؛ باز هم در این عرصه – و با این شکل تازه تر – موفق خواهند بود ؟ چرا که قبلا ً برخی از نام هایی اصطلاحا ً به آن ها غیر مجاز می گفتند (!!!) به کارزار مجاز آمدند  اما  نه در عرصه آلبوم و نه در عرصه کنسرت ، توفیقاتی را کسب ننمودند .

در هر صورت منتظر خواهیم ماند ؛ تا چه پیش آید !

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه