رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 فروردین 1393 - 10:34
  • کد خبر : ۲۴۲
  • چاپ خبر : ” بزن ؛ در رو ! “

” بزن ؛ در رو ! “

صفحه موسیقی – محمد اکبری : حکایت این روزهای موسیقی پاپ در بخش تولید ، حکایت ” بزن ؛ در رو ” شده است ! موسیقی نرم افزاری خوب است اما مشروط به اینکه طرفی که با این نرم افزارها کار می کند ؛ اندک علمی از موسیقی داشته باشد ! عده ایی از به […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : حکایت این روزهای موسیقی پاپ در بخش تولید ، حکایت ” بزن ؛ در رو ” شده است ! موسیقی نرم افزاری خوب است اما مشروط به اینکه طرفی که با این نرم افزارها کار می کند ؛ اندک علمی از موسیقی داشته باشد !

عده ایی از به ظاهر آهنگسازان (!!) باید توجه کنند و بدانند که هنر ، صبر و حوصله می خواهد . موسیقی دنیای پیچیده و زیبایی دارد که با تولید آهنگ های سطحی نمی شود به موفقیت های چشمگیر دست یافت .

باید کمی فکر کرد و بعد کسب علم و تجربه و سپس تولید و ارائه ی کارهایی که بهتر و ارزشمندتر هستند . یک نکته را فراموش نکنید ؛ اگر می خواهید در موسیقی پاپ بمانید و ماندگار شوید ؛ برای دل مردم تولید کنید و به بار علمی و تئوریک موسیقی هم توجه کنید . کارهایی که هیچ پشتوانه علمی ندارند تاریخ مصرف دارند ؛ پس بهتر است ضمن توجه به موزیک جوان پسند ؛ از مباحث تئوریک و علمی نیز غافل نباشید .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه