رفتن به بالا
  • جمعه - 22 فروردین 1393 - 16:38
  • کد خبر : ۲۳۲
  • چاپ خبر : بیانیه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص امتناع از دریافت یارانه

بیانیه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص امتناع از دریافت یارانه

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مردم این روزها ؛ شرایط جدیدی را تجربه می نمایند و جو ّ اقتصادی کشور بر اساس یارانه می باشد . مشغول بازدید از وب سایت وزارت فرهنگ و ارشاد بودم که بد ندیدم این خبر را منتشر کنیم . متن کامل بیانیه مدیران وزارت ارشاد به شرح زیر […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مردم این روزها ؛ شرایط جدیدی را تجربه می نمایند و جو ّ اقتصادی کشور بر اساس یارانه می باشد . مشغول بازدید از وب سایت وزارت فرهنگ و ارشاد بودم که بد ندیدم این خبر را منتشر کنیم .

متن کامل بیانیه مدیران وزارت ارشاد به شرح زیر است:

 ”  تکیه برعدالت، اساسی ترین و محوری ترین اصل یک حرکت الهی است”

 « مقام معظم رهبری»

 

نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری « مدظله العالی» با عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی »  مسئولیت سنگین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان متولی رسمی فرهنگ کشور دو چندان کرده است.

بر همین اساس، به منظور تحقق آرمان ها و اهداف ایران اسلامی در زمینه ی هدفمندی یارانه ها، توزیع عادلانه ی منابع ملی، حمایت از اقشار نیازمند و محروم، کمک به تامین عدالت اجتماعی ، معاونان ، مدیران کل و مشاوران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مراتب امتناع خود را از ثبت نام و دریافت یارانه اعلام می داریم و عمیقا  بر این باوریم که گستردن چتر بزرگ عدالت بر فراز این مرز و بوم  جز با اتحاد ، یکدلی , همراهی و همگامی ملت بزرگ ایران زمین میسر نمی گردد و بر ماست تا در این مقطع حساس با نصب العین قرار دادن رهنمود ها و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همراهی با دولت خدمتگزار به سمت قله های رفیع عدالت و پیشرفت گام برداریم.

همچنین از اقشار مختلف کشور دعوت می کنیم تا داوطلبانه با عدم ثبت نام ، دولت تدبیر و امید را  در دستیابی به اهدافش یاری رسانند.

معاونان ، مشاوران و مدیران کل       

 ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه