رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 20 فروردین 1393 - 16:55
  • کد خبر : ۲۱۶
  • چاپ خبر : کامران رسول زاده با آلبوم جدید به صحنه می رود …

کامران رسول زاده با آلبوم جدید به صحنه می رود …

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده :کامران رسول زاده صدای عاشق موسیقی ایران در سال گذشته که ترانه های او با واکنش مثبت اهالی موسیقی و مخاطبان این هنر همراه بود،قرارداد همکاریشان را با شرکت «اکسیر نُوین» به مدیریت آقای «محمد رضا خانزاده» که از تهیه کنندگان خوب و خوشنام در عرصه ی موسیقی هستند بسته […]

صفحه موسیقی – شایان رسول زاده :کامران رسول زاده صدای عاشق موسیقی ایران در سال گذشته که ترانه های او با واکنش مثبت اهالی موسیقی و مخاطبان این هنر همراه بود،قرارداد همکاریشان را با شرکت «اکسیر نُوین» به مدیریت آقای «محمد رضا خانزاده» که از تهیه کنندگان خوب و خوشنام در عرصه ی موسیقی هستند بسته است و به زودی آلبوم جدیدشان آماده ی پخش میباشد و بلافاصله بعد از پخش آلبوم، نوبت به اجراهای صحنه ای این خواننده می رسد.

آلبوم واژه های بی قرار، اولین مجموعه با ترانه‌ها، ملودی‌ها و به خوانندگی او است که در اوایل زمستان ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد . آلبوم بی سرانجام نیز دومین آلبوم او بود که زمستان سال ۱۳۹۱ منتشر شد.

وی چندی پیش به دنبال انتشار آلبومی تحت عنوان ” اسب زخمی ” بود که با توجه به همکاری اش با محمد رضا خانزاده و شرکت اکسیر نوین ، این آلبوم توسط این شرکت منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که نام ” اسب زخمی ” نامی احتمالی است و قطعیت ندارد . در هر صورت نام سومین آلبوم کامران رسوال زاده را به زودی و از این رسانه متوجه خواهید شد .

 وی تاکنون دو مجموعه شعر با نام های :

« فکر کنم باران دیشب مرا شسته,امروز تو ام.. » و « کوتاه بیا,عمرم به نیامدنت قد نمی دهد…»  به ترتیب در اردیبهشت ۱۳۹۱ و مرداد ماه ۱۳۹۲ توسط انتشارات مروارید به چاپ رسیده است.

منتظر بیوگرافی کامل از کامران رسول زاده از این رسانه باشیــــد….

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه