رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 اسفند 1392 - 10:33
  • کد خبر : ۱۵۹
  • چاپ خبر : پیشنهادهای نوروزی سامان احتشامی

پیشنهادهای نوروزی سامان احتشامی

صفحه موسیقی : سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان پیشنهادهایی طنز برای بهتر گذراندن تعطیلات نوروزی به مردم ارائه داد. سامان احتشامی با بیان این مطلب افزود: اولین پیشنهاد نوروزی که می‌توانم ارائه دهم این است که دانش‌آموزان پیک شادی خود را حل نکنند. در دوران ما از طرف معلمان دائما وعده می‌دانند که […]

صفحه موسیقی :

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان پیشنهادهایی طنز برای بهتر گذراندن تعطیلات نوروزی به مردم ارائه داد.

سامان احتشامی با بیان این مطلب افزود: اولین پیشنهاد نوروزی که می‌توانم ارائه دهم این است که دانش‌آموزان پیک شادی خود را حل نکنند. در دوران ما از طرف معلمان دائما وعده می‌دانند که با حل شدن این پیک‌های شادی ما نمره اضافی می‌گیریم اما در نهایت هیچ اتفاقی برای ما نمی افتاد و فقط خستگی این ماجرا بر تن بچه‌ها باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگری هم دارم که می‌دانم نوجوانان نازنین را خوشحال می کند؛ به بزرگترهای عزیزم توصیه می کنم در ایام عید از رایانه های خود فاصله بگیرند و اگر برای آنها زحمتی نیست دست از دانلود کردن انواع و اقسام فیلم ها و سریال های جذاب بردارند و به فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی سری بزنند و سریال های جذاب خودمان را خریداری کنند و در اوقات فراغت از آنها لذت ببرند.

این نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی تصریح کرد: توصیه دیگری هم دارم و آن مصرف نکردن بیش از حد آجیل و شیرینی است که توصیه می کنم کمتر مصرف شود چراکه بعد از تعطیلات دیگر خبری از این تنقلات به دلیل گرانی مفرط آنها نیست و این باعث ایجاد دلتنگی‌هایی خواهد شد که اعصاب همه ما را خراب می کند.

احتشامی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌های ما برای دید و بازدید و سر زدن به بزرگترهای فامیل است اما من یک پیشنهاد دارم. حالا که الکساندر گراهام بل تلفن را به ما هدیه داده، حالا که اینترنت میزبان هر روزه ماست، حالا که زبانم لال شبکه مجازی فیسبوک که من هیچ آشنایی با آن ندارم در کنار ما حضور دارد چرا باید اسباب زحمت شویم و خرج روی دست بزرگترهای بگذاریم و به خانه هایشان برویم . پس بهتر است از همین جریان مجازی به نحو احسن استفاده کنیم و دید و بازدید عید را در همین فضا خلاصه کنیم و بدانیم این کار از هدر رفتن میوه و شیرینی که از جیب دایی، خاله، عمو و عمه ها خرج می شود، جلوگیری خواهد کرد.

این پیانیست در بخش پایانی صحبتهای خود که در فضایی طنازانه آنها را ارائه کرد، گفت: پیشنهاد پایانی نوروزی من به تمامی هموطنانم این است که در این ایام تا آنجا که می توانید موسیقی گوش نکنید و اگر هم اهل موسیقی هستید بگذارید روحتان با آرامش به سراغ اتفاقات موسیقایی سال 93 برود.

به نقل از مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه