رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 اسفند 1392 - 16:48
  • کد خبر : ۱۵۱
  • چاپ خبر : بهارانه هنرمندان موسیقی – 2

بهارانه هنرمندان موسیقی – 2

اختصاصی صفحه موسیقی : احسان کرمی ( مجری تلویزیون ، کارگردان تئاتر و خواننده ) : گوش که بسپاری نوای ماهورسان نوروز را میشنوی! نوروز میراث پدران خردمند ایران زمینمان فرخنده .   مهرزاد اصفهانپور ( خواننده ) : سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها […]

اختصاصی صفحه موسیقی :

احسان کرمی ( مجری تلویزیون ، کارگردان تئاتر و خواننده ) : گوش که بسپاری نوای ماهورسان نوروز را میشنوی! نوروز میراث پدران خردمند ایران زمینمان فرخنده .

 

مهرزاد اصفهانپور ( خواننده ) :

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک…

 

دانیال شهرتی ( آهنگساز ، تنظیم کننده و خواننده ) :

از طریق سایت صفحه ی موسیقی ؛ سال 93 را به همه مردم عزیزمون تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از سلامتی و سعادت داشته باشند . در سال 93 منتظر سورپرایز ها و خبرهای بسیار داغ و خوب از طرف من و تیم همکارانم باشید  پرا که قصد داریم با کار هایی بسیار متفاوت سال جدید رو آغاز کنیم.

 

محمدرضا مقدم ( خواننده ، آهنگساز ) : شیشه میشکند و زندگی میگذرد . نوروز می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنیست . دوستتان دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت … نوروزتان مبارک.

 

هومن جوادی ( خواننده ) :

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی **از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن **که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

ز جام گل دگر بلبل چنان مست می‌لعل است **که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی **به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی
امیدوارم سال 1393 سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی برای تمام هموطنان عزیزم در همه جای دنیا بوده و همانطور که با آغاز بهار طبیعت جان تازه ای گرفته و خواب و رخوت رخت بربسته و جای خود را به طراوت میدهد ، غم و غصه و مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی از زندگی همه ایرانیان عزیزم رفته و جای خود را به همه خوبیهای دنیا بدهد و همه ما مورد لطف و عنایت پروردگار یکتا قرار بگیریم ……………………………….. مخلص همه ایرونیای خوب و مهربون – هومن جوادی

 

حامد طاها ( خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا ) : امسال هم مثل همه ی سالهای قبل با همه ی خوبیها و بدی هاش داره تموم می شه اما توی سال نود و دو ، دو تا اتفاق تلخ اهالی موسیقی پاپ و تحت تاثیر خودش قرار داد اول درگذشت همسر بنیامین بهادری عزیز و دوم بیماری مرتضی پاشایی عزیز اما توی همین شرایط خداروشکر می کنم و خوشحالم از اینکه هر دوی این عزیزان یکی با انتشار آلبوم و یکی برگزاری کنسرت همچنان توی موسیقی پاپ ایران حضور دارن و مثل همیشه تاثیر گذارن و باز هم خوشحالم ازاینکه توی این جریانات بچه های موسیقی پاپ نشون دادن همدیگه رو دوست دارن و توی این شرایط دوستانشون رو تنها نگذاشتن با همه ی این اتفاقات تلخ و شیرین به استقبال سال نود و سه می ریم سالی که امیدوارم پر از آلبوم و پر از کنسرت برای بچه های موسیقی پاپ باشه و سالی که امبدوام اهالی موسیقی پاپ هم مثل اهالی سینما صاحب یک جشنواره بین المللی بشن… سال نود و سه رو هم با یاد دو تن از بهترینهایی که سعادت داشتن شون رو از دست دادیم آغاز می کنیم زنده یاد استاد بابک بیات زنده یاد ناصر عبداللی …… یا علی.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه