رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 اسفند 1392 - 11:23
  • کد خبر : ۱۴۳
  • چاپ خبر : زانیار ؛ سورپرایز بزرگ سال 1392

زانیار ؛ سورپرایز بزرگ سال 1392

صفحه موسیقی – محمد اکبری : قطعا ً حضور زانیار خسروی در مارکت مجاز و قانونی پاپ ؛ سورپرایز بزرگ سال 1392 است و بی شک روند کاری اش در سال 1393 رو به صعود خواهد بود چرا که او طرفداران بی شماری دارد . وی که مدت ها به دنبال اخذ مجوز بود پس […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : قطعا ً حضور زانیار خسروی در مارکت مجاز و قانونی پاپ ؛ سورپرایز بزرگ سال 1392 است و بی شک روند کاری اش در سال 1393 رو به صعود خواهد بود چرا که او طرفداران بی شماری دارد . وی که مدت ها به دنبال اخذ مجوز بود پس از اخذ مجوز فعالیت های مجاز ؛ نخستین اثر خود را با سرعت هرچه تمام تر آماده ساخت و به بازار موسیقی عرضه داشت .

آلبوم 28 با صدای زانیار آلبوم آبرومندی است ؛ به ویژه در بخش تنظیم با فضایی متفاوت رو به رو می شویم .

زانیار خسروی متولد سال 1364 می باشد و چند سالی است به خاطر سبک خاصش در موسیقی در کانون توجهات قرار دارد . در گذشته عده ایی معتقد بودند زانیار زیر سایه نام بزرگ سیروان به جایگاه خوبی رسیده است اما گذشت زمان ثابت کرد این دو  برادر با حفظ روابط بسیار خوب و دوستانه شان ؛ مسیر کاری جدا از هم دارند .

به هر حال ، سیروان خسروی و زانیار خسروی دو چهره ی بسیار پُر مخاطب موسیقی هستند که روز به روز بهتر کار می کنند و گستره ی هوادارانشان بیشتر می شود .

اگر تا کنون موفق به شنیدن آلبوم 28 با صدای زانیار نشده اید ؛ این آلبوم را به شما پیشنهاد می دهیم . لطفا ً نسخه ی اصلی را تهیه کنید .

 

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه