رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 اسفند 1392 - 17:03
  • کد خبر : ۱۲۱
  • چاپ خبر : پویا بیاتی : سعی کنیم به گوشمان و چیزی که می شنویم احترام بگذاریم

پویا بیاتی : سعی کنیم به گوشمان و چیزی که می شنویم احترام بگذاریم

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : پویا بیاتی خواننده آلبوم ” بگو سیب ” ، مدتی پیش میهمان برنامه خوشا شیراز بود که قسمتی از حرف های او را در ذیل خواهید خواند : سعادتی بود تا ما 9 صبح را ببینیم ما معمولا شب کار هستیم. خوشحالم که به شهر شعر و شعور آمده […]

صفحه موسیقی – نصیبه کریمی : پویا بیاتی خواننده آلبوم ” بگو سیب ” ، مدتی پیش میهمان برنامه خوشا شیراز بود که قسمتی از حرف های او را در ذیل خواهید خواند :

سعادتی بود تا ما 9 صبح را ببینیم ما معمولا شب کار هستیم. خوشحالم که به شهر شعر و شعور آمده ام. اعتقاد من در عرصه ی موسیقی این است چیزی که به خورد مخاطب داده می شود مفهوم قابل قبول و پردازش شده ای باشد که سازنده باشد اولین وظیفه ی هنر این است که سازندگی کند من سعی کرده ام هیچ وقت یک محتوای الکی و پیش پا افتاده تحویل ندهم.

من کرمانشاهی هستم از شهر کنگاور ، دومین معبد سنگی ایران.

خدا را شکر هم مادر و هم پدرم مشوق های خوب من بوده اند در این عرصه هر چند پدرم اوایل مخالف بودم اما به تدریج با فضایی که خودم ساختم توانستم راضیشان کنم.

سعی کنیم به گوشمان و چیزی که می شنویم احترام بگذاریم موسیقی غذای روح است ما باید به نحوری اثر موسیقایی تولید کنیم که مخاطبمان مسموم نشود یک مانیفست اجتماعی می تواند تاثیرات قابل توجهی در روحیات جوان امروز بگذارد هم مثبت و هم منفی واقعا تبعیت می کنند و تاثیر می گیرند این برای من به عنوان مولف هم زنگ خطر است و هم امتیاز باید حواسم را جمع کنم که روی لبه ی تیغ راه می روم. سعی من این است که خوب بسازم که حداقل برای یک بار شنیده بشود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه