رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 بهمن 1392 - 08:02
  • کد خبر : ۱۲
  • چاپ خبر : بابک صحرایی
بابک صحرایی

بابک صحرایی

زندگی‌نامه در ۱۵ فروردین ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر _ نرم‌افزار ادامه داد و در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه آزاد زنجان فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۸۰ با همکاری با بابک بیات به عنوان ترانه‌سرا مشغول به فعالیت شد و در طی این سالها یکی از بهترین ترانه سراهای […]

زندگی‌نامه

در ۱۵ فروردین ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر _ نرم‌افزار ادامه داد و در سال ۱۳۸۳ از دانشگاه آزاد زنجان فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۸۰ با همکاری با بابک بیات به عنوان ترانه‌سرا مشغول به فعالیت شد و در طی این سالها یکی از بهترین ترانه سراهای ایرانی بوده‌است.

آثار

از او ترانه‌های متعددی به انتشار رسیده‌است که توسط خوانندگانی چون ، حامی ، مانی رهنما، فرزاد فرزین، خشایار اعتمادی، بابک جهانبخش، امیر کریمی، قاسم افشار، سعید شهروز، نیما مسیحاو چندین خواننده دیگر اجرا شده‌است.

از معروف‌ترین ترانه‌های بابک صحرایی می‌شود به فقط نگاه می‌کنم، خداحافظ، گل مینا و همگریه با صدای حامی، پناهم بده با صدای بابک جهانبخش، به تو مدیونم همیشه با صدای فرزاد فرزین، دلواپسم نباش و بارون دلتنگی و رگبار با صدای نیما مسیحا، نازلی، قاب عکس، تحملم کن، فردا که شد و کجا به خنده می‌رسیم با صدای مانی رهنما اشاره کرد.

بابک صحرایی سرودن ترانه‌های فیلم‌های سینمایی متعددی را بر عهده داشته که از آن جمله می‌شود به ترانه فیلم سینمایی پاتو زمین نذار به کارگردانی ایرج قادری (با صدای حامی)، شبکه به کارگردانی ایرج قادری (با صدای حامی و نیما مسیحا) ، فیلم سینمایی خودزنی به کارگردانی احمد کاوری با صدای رضا یزدانی  و دوباره عاشقی به کارگردانی بهمن گودرزی (با صدای مهدی یغمایی) اشاره کرد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه